مجله بیمه ای تیمتو

مطالب آموزنده بیمه ای
تیم سازی بیمه و جذب بازاریاب را چگونه آغاز کنیم؟

تیم سازی بیمه و جذب بازاریاب را چگونه آغاز کنیم؟

22 مرداد 1398

تیم سازی بیمه و جذب بازاریاب بیمه پیش نیاز های دارد که شما با رعایت آن می توانید کاری کنید که بنیان تیم فروش بیمه شما به گونه ای باشد که متزلزل نگردد و همیشه در پیشرفت و توسعه باشد.

سوال بیشتر دوستان و همکاران عزیز بیمه این مورد است که چگونه تیم سازی بیمه را شروع کنیم؟!

تیم سازی بیمه چه زمان آغاز خواهد شد؟

تیم سازی در ذهن نماینده بیمه باید زمان آغاز شود که نماینده توانسته باشد با کارمند یا کارمندان و بهتر بگوییم با منشی دفتر بیمه خود یک تیم فروش را تشکیل داده باشد.

اعضای یک تیم فروش حتما نباید فروشندگان تیم باشند و بعضا باید در تبلیغات ، تقویت زیر ساخت ها و … کمک حال مدیر تیم باشند.

دلیل اینکه اولین عضو تیم فروش بیمه شما منشی دفتر نمایندگی شما هست به این علت است که ایشان حقوق بگیر شما می باشد و عملا تابع شما خواهد بود ،در نتیجه می توانید از نظر کاری از حضور وی بهره مند گردید و تقسیم کار مناسبی انجام دهید.

آموزش تبدیل منشی بیمه به بازاریاب نخست تیم فروش بیمه شما

در مورد اضافه کردن منشی به تیم فروش بیمه و استفاده تخصصی از حضور ایشان یک آموزش همراه با فایل های مربوطه در سایت آموزش بیمه و بازاریابی بیمه مهبان قرار گرفته است که پیشنهاد میکنم حتما آنرا مطالعه نمایید.

تیم سازی بیمه و جذب بازاریاب بیمه
موفق خواهید شد

قدم دوم در تیم سازی بیمه چیست؟

دومین قدم در تیم سازی بیمه ایجاد زیر ساخت های جذب بازاریاب بیمه ، آموزش بازاریاب بیمه و مدیریت بازاریاب بیمه است.

باید بدانیم تیم فروش بیمه در صورتی می ماند و بقا خواهد داشت که استوار بنا شود

شما باید زیر ساخت هایی را فراهم آورید که بتوانید جذب حداکثری بازاریاب بیمه را که ناشی از تبلیغات صحیح در جذب آنها است را به بازاریاب رسمی خود تبدیل نمایید.

یک سیستم یکپارچه و منظم!به این تصور نباشید که فعلا چند نفر بیشتر نیستیم و نیاز به هیچ ابزار یا زیر ساختی را نداریم!به این فکر باشید که اعضای اولیه تیم فروش بیمه ای شما ،استوانه های اصلی تیم فروش شما خواهند بود.

ابزار های تیم سازی بیمه چه کاربردی دارد؟

استقلال ، اعتماد و آینده نگری 3 اصل مهم در ماندگاری و توسعه تیم فروش بیمه محسوب می شود،ابزار های تیم سازی باید این 3 اصل را اجرا نمایند.

اجرا این 3 اصل می تواند اثری قدرتمند در توسعه تیم فروش بیمه داشته باشد.

تیمتو دقیقا بر اساس همین سه اصل بنا شده است تا بتواند این قدرت را به مدیر سازمان فروش بیمه بدهد که بتواند تیمی قدرتمند و ماندگار بنا نماید…

امکانات سامانه تیم سازی بیمه و جذب بازاریاب بیمه چیست؟

خوب اکنون که تیم تو میخواهد به شما ککم کند باید با امکانات کلی آن آشنا شوید

  • امکان جذب بازاریاب بیمه به صورت نامحدود
  • دارای بی نهایت سطح در زیر مجموعه برای ایجاد یک شبکه جذاب فروش بیمه
  • امکان تعریف انواع پلن های فروش بیمه
  • امکان تعریف انواع پاداش های فروش بیمه
  • امکان جذب بازاریاب بیمه از طریق لینک دعوت
  • امکان ثبت انواع رشته بیمه ای با پورسانت های مختلف
  • سیستم مالی هوشمند کیف پول در تفکیک انواع درآمد های شما از زیر مجموعه ها
  • سیستم آموزش سطح به سطح جهت افزایش درآمد تیم و توسعه تیم فروش بیمه
  • سیستم پشتیبانی قوی برای مدیریت مشکلات تیم
  • تنظیمات مالیاتی بر روی درآمد کلیه اعضای تیم
  • اطلاع رسانی از طریق ایمیل و پیامک
  • و ده ها امکان دیگر

مزایای تیم سازی بیمه آنلاین نسبت به تیم سازی میدانی چیست؟

در شرایط بیماری کرونا ، امکان پرزنت های گروهی و گردهم آیی ها حضوری نیست.به همین علت ابزار تیم سازی بیمه و جذب بازاریاب بیمه تیمتو به شما کمک می کند به صورت آنلاین تیم سازی را شروع نمایید.

نویسنده: