مجله بیمه ای تیمتو

مطالب آموزنده بیمه ای
آموزش جذب بازاریاب بیمه قسمت اول

آموزش جذب بازاریاب بیمه قسمت اول

08 مهر 1398

جذب بازاریاب بیمه مهمترین تصمیم یک نماینده بیمه برای شروع تیم سازی بیمه است که در تیم تو به آن میپردازیم.

اولین عضو تیم فروش بیمه شما کیست؟

مطابق با آموزش قبل ،اولین نفر تیم فروش شما منشی دفتر نمایندگی شماست!در آن آموزش خواندیم که وی میتواند به عنوان دستیار ارشد و ستون تیم فروش شما نقش ایفا نماید.

جهت مطالعه کامل این آموزش کلیک نمایید

چگونه بازاریاب بیمه را جذب نماییم و تیم خود را تشکیل دهیم؟

روش های متفاوتی برای جذب بازاریاب بیمه در پیش روی شماست، بنا داریم در 12 قسمت آنها را تشریح نماییم.

در این قسمت، جذب بازاریاب بیمه از طریق تبدیل مشتریان فعلی به بازاریاب را توضیح می دهیم.

شروع تیم سازی بیمه ،یعنی انتخاب یک هدف

دانش جذب بازاریاب بیمه به همراه ابزار های لازم در جذب بازاریاب بیمه و تیم سازی بیمه به شما کمک می کند در این راه موفق باشید

این یک اصل منطقی در تیم سازی بیمه می باشد

چرا مشتریان ما یکی از بهترین گزینه ها جهت بازاریابی می باشند!

زمانی که دارید این متن آموزشی را میخوانید حتما با خود می گویید :

چگونه میتوان مشتری که برای خرید یک بیمه نامه ،درخواست تخفیف کرده و به او تخفیف ندادیم به همان مشتری بگوییم بیمه بیار و پورسانت بگیر!

دقیقا این موضوع حائز اهمیت است که به مشتریان نباید پیشنهاد بازاریابی حرفه ای بیمه و همچنین به برخی از مشتریان نباید پیشنهاد مستقیم دهیم!

شما باید مشتریان را وسوسه طرح فروش خود نمایید.

اگر میخواهید از بین بیمه گذاران خود بازاریاب بیمه جذب نمایید ،باید اطلاعات کاملی نسبت به آنها داشته باشید و دسته بندی هایی را مشخص نمایید.

مشتریان بهترین گزینه برای شما هستند چرا که به مجموعه شما اعتماد دارند و این خود یک مرحله بسیار مهم در جذب بازاریاب بیمه محسوب می شود.

برای مثال باید دسته بندی کارمندان از کاسبان جدا باشد!دارای فرزند با بدون فرزند جدا باشد!متهل از مجرد جدا باشد!

این دیتای قوی به شما کمک میکند به کارمند یک نوع پیشنهاد همکاری دهید و به کاسب یک نوع و برای همه یک نسخه نپیچید!

آموزش جذب بازاریاب بیمه

چگونه پیشنهاد بازاریابی بیمه را به مشتریان خود دهیم؟

تصور کنید شما برای جذب بازایاب بیمه از میان مشتریان خودتان ، به سراغ دسته کارمندان دولتی میخواهید بروید.

با تصور به داشتن سامانه تیم ساز تیم تو شما می توانید یک طرح فروش را برای آنها پیاده سازی نمایید! برای مثال:

طرح تخفیف 50درصدی حق بیمه ثالث ویژه کارمندان ادارات دولتی

خوب این تیتر یک ایده است !پشت این ایده شما یک میانگین پیش رو دارید!

برای مثال حق بیمه شخص ثالث یک تا 2 میلیون تومانی که باید 50 درصد از آن را از مشتری نگیرید!

برای مثال حدودا بخواهید 800 هزار تومان را از جیب بدهید!

در نتیجه در این طرح فروش و جذب بازاریاب بیمه به کارمندان یاد شده توضیح میدهید که :

در صورت معرفی یک بیمه شخص ثالث و یک بیمه بدنه در ماه به نمایندگی از طرح تخفیف 50 درصدی این نمایندگی استفاده خواهید کرد.

تبدیل مشتری بیمه به بازاریاب بیمه
جذب بازاریاب بیمه

شما با این کار در واقع به وی پورسانت ندادید ولی وی را بازاریاب غیر مستقیم خود کرده اید و به جای پورسانت به وی بیمه فروخته اید.

در ثانی وی به شما حد اقل 12 و حداکثر 24 مشتری را معرفی نموده است!

موفقیت در جذب و حفظ بازاریاب بیمه

در نتیجه بحث پاراگراف قبل ، شما برای دسته مشتریان کارمند خود میتوانید ایده بازاریابی خرد بیمه در قالب بیزینس پلن درآمد زایی پیاده سازی نمایید!

البته تعداد بیمه های آنها و… بر اساس نظر شماست و ماهانه 2 عدد فقط جهت مثال آورده شده است.

البته تعداد بیمه های آنها و… بر اساس نظر شماست و ماهانه 2 عدد فقط جهت مثال آورده شده است.

به شما پیشنهاد میکنیم پکیج تیم سازی بیمه و جذب بازاریاب بیمه که دارای 17 فصل می باشد را دریافت نمایید

سامانه تیم سازی بیمه تیم تو چه کمکی در جذب بازاریاب بیمه می نماید؟

برای مثال ، شما در زمان تبلیغات به کارمندان لینک شخصی خودتون رو که در عکس زیر می بیند برای آنها ارسال میکنید.

آنها پس از ثبت نام ساده در لینک ،به صورت اتوماتیک زیر مجموعه شما خواهند شد.

پس از ثبت نام برای آنها لینک ورد به پنل مدیریتی ارسال خواهد شد

به صورت مستقل میتوانند همان مشتری های ماهانه را ثبت نمایند و از کارمزد خود جهت تمدید بیمه نامه سال بعد مطلع گردند.

همچنین ازآنجایی که سامانه تیم سازی تیم تو قابلیت ارائه آموزش برای زیر مجموعه ها را دارد،

با مشاهده آموزش های کاربردی فروش بیمه شما شاید علاقه مند به فعالیت حرفه ای برای شما را داشته باشند.

قسمت بعد آموزش جذب بازاریاب بیمه را از دست ندهید و به ارائه یک روش دیگر در پیاده سازی این هدف در نمایندگی بیمه شما خواهیم پرداخت.

نویسنده: